Sky News Arabia (stylised as Sky News عربية) (Arabic: سكاي نيوز عربية Skāy Nyūz ʻArabīyah) is an Arabic 24-hour rolling news channel broadcast mainly in the Middle East and North Africa. It is a joint venture between UK-based Sky Group and Abu Dhabi Media Investment Corporation (ADMIC), owned by Mansour bin Zayed Al Nahyan, a member of the Abu Dhabi Emirate ruling family. The channel uses the Sky News brand and was launched on 6 May 2012.

The channel is based in Abu Dhabi’s Two Four 54 media SEZ and has a network of bureaux across MENA, along with offices in London and Washington, DC. It also shares access to Sky News’ wider international bureaux network.